Štěpánka a Ondra 2012

Silvestr v Sedle

28. 12. 2012 - 1. 1. 2013

Zase jsme na Silvestra odjeli do Sedla. Největší atrakcí byl stoh z kulatých balíků slámy, ze kterého bylo o půlnoci vidět na ohňostroje v celém širokém okolí. Jinak měla akce celkem tradiční průběh.

Vánoce

24. 12.

Ježíšek zase přinesl hromadu dárků pro malé i velké.

Zdobení stromečku

22. 12.

Tradiční zdobení vánočního stromečku. Šlo to i se zlomenou rukou.

Zafixovaný Ondra

14. 12.

Ondra není zas tak kluk šikovná. Povedlo se mu se vysypat z houpačky a zlomit si klíční kost.

Ondrova vánoční besídka

10. 12.

Ondra měl ve školce představení. Je to kluk šikovná.

Poslední slanění

8. 12.

Tradiční poslední slanění proběhlo opět v Černolicích. Tentokrát ale se večer nepokračovalo v hospodě, ale v družině. Mastili jsme fotbálek, přišel Mikuláš, i když byl trochu opožděný a nakonec jsme v družině i přespali.

Ondra v pyžamu

24. 11.

Ondra měl evidentně zase svůj den.

Lampiónový průvod

7. 11.

U Ondry ve školce proběhl lampiónový průvod. Šlo se od školky na Pankráckou pláň, kde mělo být překvapení ve formě vypuštění balónu štěstí. To se nakonec podařilo, ale foukal silný vítr, tak to byl docela boj a balón se nakonec rozletěl rychle směrem na Pankrác, pěkně nízko nad zemí. Snad nic nepoškodil a nezapálil.

Sobotka a hrad Kost

20. 10.

V sobotu po obědě byl sraz v Sobotce, že si dědoušek vybere let balónem. Bohužel to nevyšlo, mlha, co se válela v Čechách už celý týden, se tentokrát neroztrhala. Let byl zrušen. Tak jsme se prošli kolem hradu Kost, v tý mlze to byl taky zážitek.

Paběnice - narozeniny HO Himal

12. - 14. 10.

Velká oslava sedmých narozenin našeho oddílu proběhla o víkendu na zámku v Paběnicích. Děti soutěžily o přízeň Lesního krále a dospělí zase o to, aby se jim povedla kejtička. Počasí vyšlo na jedničku, bylo to místy až na triko, což v tuto roční dobu nebývá zvykem. A rostly houby.

Podzámčí

7. 10.

Hromadně se děti vypravily do Podzámčí k rybníkům. I se sousedovic holkama.

Chorvatsko

19. - 31. 8.

Chorvatsko je nejblíž, co naplat. Tentokrát jsme se tam vypravili v rozšířené sestavě společně s Vláďou, Jirkou a mabi. Projeli jsme víceméně trasu, co při první návštěvě. Cestovní deník se zpracovává.

Hochkönig

9. - 12. 8.

Prodloužený víkend v Alpách, v masivu Hochkönig. Štěpánka poprvé spala pod širákem na parkovišti, Ondra zůstal zalezlý v autě. První den lezla Editka vícedélku na Dirndl a já hlídal děti, druhý den jsem já s Vláďou dali okruh na vrchol Hochkönigu a děti hlídala Edita. V neděli jsme se cestou domů stavili v ledové jeskyni Eisriesenwelt, kde se stoupá pěšky, jede lanovkou a zase stoupá pěšky. Parádní zážitek to byl.

Voda Berounka

27. - 30. 7.

Prodloužený víkend na vodě. Trasa byla stejná jako minule, osazenstvo se trochu změnilo, počasí vyšlo. Alespoň lodě že byly tentokrát zalepené pořádně.

Medlov s babičkou

15. - 20. 7.

Hned po chatě odjela babička s dětmi do Medlova. Hodně toho pochodili, protože moc nebylo počasí na koupání.

Pecka

30. 6. - 1. 7.

Dá se říci, že již tradičně jsme se přes svátky na začátku července vypravili na chatu do Pecky. Děti tam nakonec zůstaly s mamkou 14 dní. Stihli jsme rýžovat granáty, byli jsme na výletě v Krkonoších na Černé hoře (Černohorské rašeliniště), na Kuksu a na přehradě Les Království. Počasí vyšlo nádherně, takže jsme dost času strávili na koupališti.

Sedlo

30. 6. - 1. 7.

Rychlý výpad na chalupu. Celý víkend byla děsná vedra, tak nezbývalo než se válet u vody.

Lezení v Tisé

15. - 17. 6.

Výpad za pískovcovým lezením. V sobotu parádní lezení známých prásků, které bylo odpoledne ukončeno šílenou bouřkou s krupobitím. Proto v neděli nezbylo nic jiného, než se jít projít do skal. Cestou domů jsme ještě málem chytli spadlé jízdní kolo na přední sklo, naštěstí jsme měli dostatečný odstup. A Elišce se podařilo to co Ondrovi na Karlově, má pěknou díru na čele.

Promoce

12. 6.

Konečně se mi podařilo úspěšně ukončit doktorské studium a v úterý 12. 6. byla promoce. Na oběd jsme se následně přesunuli do hospody Na tý louce zelený.

Na zahradě

9. 6.

Upgradovali jsme foťák, tak jsem ho hnedle musel vyzkoušet na zahradě.

Ondrova zahradní slavnost

14. 5.

Ondra měl ve školce představení na zahradě.

Sedlo

4. - 8. 5.

Druhý prodloužený víkend jsme byli na chalupě. A zkoušeli jsme, kolik dětí se vejde do naší vany.

Čarodějnice na Karlově

28. 4. - 1. 5.

Květnové svátky nabídly dva prodloužené víkendy. Ten první jsme odjeli ke Zdendovejm na chalupu do Karlova u KH. Podařilo se nám vylézt něco na Pašince, Ondrovi rozbít si čelo o kámen, vylézt něco na Hlavní stěně u Vrchlice a zúčastnit se pálení čarodějnic na Vysoké.

Matějská

21. 4.

Na Matějský to bylo tradičně tradiční. Dětem se nejvíc líbily skákací hrady.

Petřín

1. 4.

Společně se Zdendovejma a Janíkovejma jsme navštívili petřínskou rozhlednu, bludiště, lanovku i dětské hříště.

Proutí

18. 3.

Mamka potřebovala vrbové proutí do práce, tak jsme vyrazili na Vysočinu. Cestou zpátky jsme se stavili na Stvořidlech a dvojmostě přes nádrž Švihov.

Dětské hory Bedřichov

5. - 12. 2.

Jarní prázdniny jsme strávili v Bedřichově s HO Himal. Udeřily kruté mrazy, a my v tom lyžovali a po nocích i běžkovali. Překvapivě to naše děti neodnesly žádnou chorobou. Bylo to fajn.

Bruslení v Podzámčí

3. 2.

Uhodily mrazy jako bič. Tak jsme vytáhli staré brusle a vyrazili na led do Podzámčí.

Lyžování na Severáku

21. 1.

No a když už jsme pořídili lyže, bylo potřeba je vyzkoušet na svahu. Tak jsme se vypravili do Jizerek, na Severák. Všude hafo sněhu, že jsme málem neodjeli zpátky. A viděli jsme velblouda.

Lyže

8. 1.

Pořídili jsme lyže pro děti, aby měly na čem jezdit na horách. Jasně že si je hned musely vyzkoušet.

starší odkazy

Štěpánka a Ondra 2011

Štěpánka a Ondra 2010

Štěpánka a Ondra 2009

Štěpánka a Ondra 2008

Štěpánka a Ondra 2007

Štěpánka než se narodil Ondra (třetí rok)